تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

pooyany97 Offline
#1 ارسال شده : 1397/11/07 12:54:42 ق.ظ
pooyany97

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 3
مکان: tehran

Vmware چیست و کاربرد آن در سرور مجازی چگونه است
Vmware چیست و کاربرد آن در سرور مجازی چگونه است
Vmware چیست و کاربرد آن در سرور مجازی چگونه است ، وی ام ور نرم افزار قدرتمندی است که با استفاده از آن می توان تغییرات ایجاد شده در نرم افزارها ، تست نرم افزارهای جدید و … را انجام داد و این نرم افزار برای توسعه دهندگان و مدیران سیستم و شبکه بسیار کارآمد می باشد . این نرم افزار قادر است پیچیده ترین برنامه های تحت شبکه را که در ویندوزهای مایکروسافت ، لینوکس و … اجرا می شوند را برروی یک Desktop به راحتی اجرا نماید . در ایران این کمپانی به خاطر مجازی سازهایش بسیار معروف است زیرا استفاده از آن برای سرور مجازی بسیار است .
سرور مجازی

نرم افزار مجازی ساز vmware به دو دسته مهم تقسیم می شوند ، یک دسته از آن ها نسخه دسکتاپ با نام vmware workstation می باشد و نسخه دیگر نسخه سرور vmware esxi server معروف است ، مشخصه بارز و قابل توجه نسخه سرور آن این مورد است که به صورت کاملا مستقیم برروی سخت افزارها نصب می شود و هیچ نیازی به سیستم عامل دیگری به شکل رابط ندارد که این باعث افزایش سرعت کارکرد آن می شود ، اما نسخه دسکتاپ برخلاف ویندوز به یک سیستم عامل رابط نیازمند است . برای نصب و راه اندازی انواع سرور مجازی اعم از سرور مجازی میکروتیک ، سرور مجازی لینوکس و یا … به مجازی ساز نیاز است که دارای ویژگی های دیگری از قبیل سوئیچ مجازی سراسری ، کلاستر و … است .
خرید سرور مجازی

خوشه cluster :
در ابتدا توضیح داده شد که با استفاده از مجازی ساز می توان بهره وری را افزایش و هزینه ها را کاهش داد ، اما باید در نظر داشت که در صورت خراب شدن یک سرور مجازی تمامی ماشین های مجازی ساز آن از مدار خارج می شوند . برای رفع این مشکل می توان از کلاستر استفاده کرد . کلاستر به مجموعه ای از چندین هاست و ماشین مجازی گفته می شود که با یکدیگر تشکیل یک خوشه می دهند . با استفاده از کلاسترینگ به راحتی می توان تمامی منابع هاست ها را کنترل نمود و همچنین Downtime سرورها را به حداقل رساند ، استفاده از این مورد برای تمام سرورهای مجازی مثل سرور مجازی میکروتیک ، سرور مجازی ویندوز و یا …. کاربرد دارد .
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 2.473 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت