تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

fateme Offline
#1 ارسال شده : 1402/06/11 01:07:18 ب.ظ
fateme

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: ایران

مدل های آرایشی


سرم های صورت و نحوه انتخاب یک سرم برای نوع و مشکل پوست خود
سرم های پوست به بخشی ضروری از روال مراقبت از پوست تبدیل شده اند زیرا زیبایی کره ای الهام بخش هر علاقه مندان زیبایی در سراسر جهان است. همراه با مرطوب‌کننده‌ها و روغن صورت، سرم‌ها نه تنها برای آبرسانی بیشتر، بلکه برای درمان مسائل مختلف مانند چین و چروک، آکنه، خشکی، رنگ ناهموار و غیره استفاده می‌شوند. از نظر داشتن پوستی شفاف و درخشان واقعا موثر است.
1. سرم های صورت چیست و چگونه کار می کنند؟
سرم ها قوی هستند، آنها برای هدف قرار دادن شرایط خاص پوست یا افزایش زیبایی پوست شما استفاده می شوند. آنها حاوی مواد فعال غلیظ هستند و بافت سبکی دارند بنابراین وزن کمی دارند. ماده فعال مشکل پوست شما را هدف قرار می دهد و پوستی شفاف و صاف تر به شما می دهد. حتی آنها حاوی مقدار خوبی از هیدرانت هستند، آنها خیلی مرطوب کننده نیستند. برای حفظ تمام رطوبت پوست، همچنان به یک مرطوب کننده نرم کننده نیاز دارید. بنابراین برای داشتن پوستی بهتر به سرم و مرطوب کننده در روتین مراقبت از پوست خود نیاز دارید.

2. آیا سرم ضروری است؟
سرم ها به شما کمک می کنند تا پوست شفاف تری داشته باشید و چین و چروک ها را صاف کنید. بسته به مشکلات پوستی شما، سرم ضروری نیست، بلکه یک محصول اضافه برای پوست بهتر است. وقتی عیب های زیادی برای پنهان کردن ندارید، نیاز به آرایش محدود دارید و می توانید اغلب چهره خود را برهنه کنید. از آنجایی که آنها می توانند برای پایه شما دو برابر شوند، آرایش راحت تر اعمال می شود. با استفاده منظم از سرم مناسب، پوست شما محکم تر، روشن تر و سالم تر می شود.

3. چگونه و چه زمانی از سرم استفاده کنیم؟
سرم ها بهتر است قبل از مرطوب کننده ها و ترجیحاً در روتین صبح قبل از آرایش یا ضد آفتاب استفاده شوند. به دلیل بافت سبکی که دارند، روی پوست احساس سنگینی نمی کنند و پایه ای صاف برای آرایش ایجاد می کنند. بسته به نوع سرم خود نیز می توانید از آنها در عصر استفاده کنید، اما اگر از رتینوئیدها نیز استفاده می کنید، بهتر است از آن اجتناب کنید. از آنجایی که سرم ها بسیار غلیظ هستند، شما فقط به مقدار کمی برای استفاده و زدن روی پوست نیاز دارید. پس از استفاده از سرم، قبل از استفاده از محصولات دیگر، اجازه دهید چند دقیقه بماند.
تبلیغات
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.067 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت