تالار گفتگوی مشاغل برتر
خوش آمدید! برای فعال سازی امکانات لطفا ورود یا ثبت نام.

توجه

Icon
Error

geekgirl Offline
#1 ارسال شده : 1400/11/17 05:27:45 ب.ظ
geekgirl

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 1
مکان: تهران

یخچال های ایستاده یکی از پرفروش ترین و پرکاربردی ترین نوع یخچال های صنعتی هستند.شیشه های به کار برده شده، در تولید این نوع از یخچال ها از نوع دوجداره هستند، یکی از مهم ترین ویژگی های این نوع از شیشه های این است، که از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کنند، سرمای داخل یخچال به بیرون منتقل نمی شود. تعداد طبقه های یخچال های ایستاده صنعتی با هم متفاوت است، و با توجه به سفارش مشتریان می توان تعداد آن ها را زیاد و یا کم کرد. از این یخچال ها در مکان هایی که کمبود جا دارند، و دارای فضای محدود هستند، مانند فروشگاه ها، مغازه‌ها، سوپرمارکت‌ها، هایپرمارکت های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. به دلیل این سیستم گردش هوا به صورت یکسان و یکنواخت می باشد، در همه ی نقاط داخل یخچال دما یکسان می باشد، و محصولات داخل یخچال فروشگاهی تازه باقی می مانند. ورق های به کار برده شده برای تولید یخچال سوپرمارکتی از نوع استیل مقاوم می باشد، به همین خاطر قابلیت شست و شوی هم دارند، نوع عایق بندی به کار برده شده از نوع پلی اورتان می باشد.
منبع: https://sardinkala.ir/category/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%87
تبلیغات
geekgirlnzri Offline
#2 ارسال شده : 1402/05/16 01:03:02 ب.ظ
geekgirlnzri

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 6

fatemeh7997 Offline
#3 ارسال شده : 1402/05/18 01:17:03 ب.ظ
fatemeh7997

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7

fatemeh7997 Offline
#4 ارسال شده : 1402/05/18 01:18:15 ب.ظ
fatemeh7997

رتبه: Newbie

گروه ها: Registered
ارسالها: 7

مشاهده لیست قیمت و خرید انواع یخچال ایستاده در ابعاد و اندازه های مختلف
https://yakhchalsazanalborz.ir/category/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%87
kayvan09189757671 Offline
#5 ارسال شده : 1402/12/15 02:01:03 ب.ظ
kayvan09189757671

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 23
مکان: بانه

خرید لپ تاپ استوک می‌تواند برای کسانی که به دنبال لپ تاپی با قیمت مناسب و کیفیت بالا هستند، گزینه مناسبی باشد. اما قبل از خرید، باید به مزایا و معایب آن توجه کنید و از نکات مهم در خرید لپ تاپ دست دوم آگاه باشید.
kayvan09189757671 Offline
#6 ارسال شده : 1402/12/19 12:56:57 ق.ظ
kayvan09189757671

رتبه: Member

گروه ها: Registered
ارسالها: 23
مکان: بانه

در اینجا به این خاطر می گوییم تجربه ای متفاوت از خرید به این خاطر که محصولی که در اینجا قرار است خریداری کنید محصولی نو و اکبند نیست بلکه یک محصول یا کم استفاده شده و یا تولید چند سال گذشته است که به هر دلیلی مورد استفاده قرار نگرفته است و شما قرار است با پرداخت حتی نصف مبلغ نو صاحب یک لپ تاپ استوک با کیفیت شوید.




خرید لپ تاپ گیمینگ


خرید لپ تاپ استوک می تواند تجربه ای متفاوت از خرید لپ تاپ باشد. همه چیز از انجا اغاز شد که برای پیشبرد اهداف خود و رونق بخشیدن به کسب و کار و یا طراحی عکس ها و نقشه های سه بعدی و یا اجرای بازی ها به دنبال لپ تاپ باشید. همه به دنبال لپ تاپی هستند که بهترین عملکرد و سریع ترین سرعت همراه با کیفیت را داشته باشد. ولی با تحقیق فراوان متوجه می شوید لپ تاپی که مناسب فعالیت شما باشد بسیار گران قیمت است که صد درصد در اینگونه مواقع کلمه استوک حتما به گوش شما خواهد خورد و قیمت بسیار مناسب آن شما را هیجان زده خواهد کرد که آن را خریداری کنید. در لپ تاپ های استوک شما چشمتان به لپ تاپ هایی با طراحی ظریف و مستحکم، کیبورد بی نظیر و پردازنده ای قدرتمند و نمایشگرهای لمسی خواهد خورد که هنوز هم با گذشت تولید چندین سال از اینگونه لپ تاپ ها هنوز هم حرف اول را می زند.

با وجود وسوسه ی خرید، دلهره ای نیز به وجود می آید که آیا این لپ تاپ استوک ارزش خرید را دارد یا خیر که ما راهکارهای فراوانی را معرفی میکنیم که شما بهترین انتخاب خود را داشته باشید.

خرید لپ تاپ استوک می تواند تجربه ای جذاب و به یاد ماندنی باشد. با انجام تست های سخت افزاری و نرم افزاری در کنار کمی دقت و صبر، می توانید لپ تاپی کارآمد و باکیفیت را با قیمتی مناسب پیدا کنید به شرطی که لپ تاپ را کامل از لحاظ عملکرد سرعت و کیبورد و حتی مشکلات ظاهری و تست صفحه نمایش و باطری را کامل تست کنید.

نکات کلیدی قبل از خرید لپ تاپ:
قبل از خرید در مورد برند تحقیق کنید.
از یک فروشگاه یا وب سایت معتبر خرید کنید.
گارانتی یا مهلت تست را به یاد داشتهخ باشید.
لپ تاپ را با نرم افزارهای معرفی شده کامل تست کنید.
از گرید A++ انتخاب کنید و قیمت را مقایسه کنید.




نرم‌افزارهای لازم برای تست سلامت لپ تاپ

تست سلامت لپ تاپ، اقدامی پیشگیرانه برای اطمینان از عملکرد صحیح و بدون نقص لپ تاپ است. یکی از بهتری راه ها برای ایجاد رضایت بعد از خرید و جلوگیری از هزینه های اضافی در مورد ارتقا و یا تعویض لپ تاپ همین اجرای صحیح نکات لازم قبل از خرید لپ تاپ استوک اروپایی است، که بزرگترین اقدام آن همین تست لپ تاپ با استفاده از نرم افزارهای مربوط است.

علاوه بر بررسی‌های ظاهری یا فیزیکی، استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی نیز نقشی کلیدی در تست سلامت لپ تاپ ایفا می‌کند. این نرم‌افزارها با اعداد دقیقی که به شما می دهند میزان سلامت دستگاه را اعلام میکنند. در اینجا به یکسری از این نرم افزارها می پردازیم.

تست سلامت هارد دیسک

نرم افزار CrystalDiskInfo: با استفاده از این نرم‌افزار می توانید اطلاعات کاملی از سلامت کلی هارد دیسک، دمای کارکرد، عمر مفید و سرعت خواندن و نوشتن را متوجه شد.

تست سلامت رم:

نرم افزار MemTest86: این نرم‌افزار ابزاری برای تست حافظه رم لپ تاپ شما است. MemTest86 با انجام تست‌های دقیق، به شما در شناسایی و رفع خطاهای احتمالی رم کمک می‌کند.

تست سلامت پردازنده:

نرم افزار CPU-Z: این نرم‌افزار قدرتمند اطلاعات کاملی از پردازنده لپتاپ شما، اعم از مدل، سرعت، تعداد هسته‌ها و دمای کارکرد را ارائه می‌دهد.

تست سلامت کارت گرافیک:

GPU-Z: این نرم‌افزار اطلاعات دقیقی از کارت گرافیک اعم از مدل، حافظه، سرعت و دمای کارکرد را ارائه می‌دهد.

تست سلامت باتری:

BatteryInfoView: میزان ظرفیت، عمر مفید و میزان شارژ باقی‌مانده را با وجود این نرم افزار می توانید متوجه شوید




سفری پرهیجان در دنیای لپ تاپ های استوک: تجربه ای متفاوت

خرید لپ تاپ، چه نو و چه استوک، تجربه‌ای هیجان‌انگیز اما گاه چالش‌برانگیز است. این تجربه ها و چالش ها بیشتر در لپ تاپ استوک دیده می شود زیرا لپ تاپ نو شما شامل گارانتی است و لازمه انجام تست ها قبل از خرید نیست اما تستلزم پرداخت هزینه ای بسیار بالاتر است.


قدم اول یافتن لپ تاپی مناسب شما در میان انبوه دستگاه‌های استوک است که واقعا انتخاب یک لپ تاپ در میان این همه برندهای معتبر جهانی و گریدهای متفاوت که نشان از میزان سلامت دارند با این همه قیمت های متفاوت کار آسانی نیست.
صفحات اختصاصي مرتبط با اين پست
کاربرانی که در حال مشاهده تالار هستند
Guest
جهش به تالار  
شما مجاز به ارسال مطلب در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ارسال پاسخ در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به حذف مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ویرایش مطلب ارسالی خود در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به ایجاد نظر سنجی در این تالار نمی باشید.
شما مجاز به رای دادن در این تالار نمی باشید.


این صفحه در مدت زمان 0.433 ثانیه ایجاد شد.
بک لینک: کراتین مو در کرج , مرکز تخصصی کراتین مو در کرج , احیا و صافی مو در کرج , بوتاکس مو در کرج , پروتئین مو در کرج , خدمات آرایش دائم در کرج , وکس صورت و ابرو در کرج , کاشت ناخن در کرج , طراحی حرفه ای مانیکور و پدیکور در کرج , اتاق تمیز , کلین روم , تبلیغات رایگان , پمپ وکیوم , خرید پمپ وکیوم , فروش پمپ وکیوم , طراحی وب سایت , سئوی وب سایت